Blog yardım

Yurt başvurusu yap,yurtkur başvurusu yap,Devlet bursu başvurusu yap,Kyk kredi başvurusu yap

Posted on: Ağustos 21, 2008

41 Yanıt to "Yurt başvurusu yap,yurtkur başvurusu yap,Devlet bursu başvurusu yap,Kyk kredi başvurusu yap"

ya basvuru ıcın tc yıde ınternet sıfresınıde gırıyorum ama kabul etmıyo ne yapmam gerekıyo bana yardımcı olursanız sevınırım delı olcak surda 2 gun kaldı ya

Üniversiteye bu sene mi yerleştin?Bu sene yerleştiysen internet ve tc numaranın doğru olduğundan emin olarak tekrar dene sistemden kaynaklanan bir hata olabilir.Verdiği hata şifre ya da tc no’nun yanlış olması mı biraz daha açıklarsan sevinirim

ya bende başvuruyu bugün yapmayı düşünüyorm.ama ilk kez böyle bişeyle karşılaştığım için açıkçası ne yapmam gerektiğini,nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyorum.bu konuda bi yardımınız olursa çok sevinirim.teşekkürler…

şifre yi nerden bulacam..benim şifrem yok…

Şifre öss başvuru yaptığınızda size verilen belgedeki şifre.Eğer o belge elinizde yoksa ösym merkezlerinden alabilirsiniz

bende başvuru yapmaya çalışıyorum ancak ekranda tc kimlik no veya şifre yanlış yazısı yazıyor yeni şifre aldı yine denedim yine bana aynı şeyi tekrarlıyor bunu bize açıklayabilecek biri varmı lütfen ya

yunus sanırım aynı durumda olan başkaları da var ama bu konuda birşey yapamam sistemden kaynaklanan bir sorun olabilir

bende burs başvurusu yapmak istiyorum ama 2006 da yerleştim şimdi 3. sınıfa geçtim ben nasıl başvuracağım peki??

Şuan başvuramazsın ara sınıflar için başvuru süresi sona erdi ama ek süre verilmesi ihtimali var beklemekten ve dua etmekten başka yapacak birşeyin

arkadaşlar burs ve kredi başvurusu nasıl yapılıyo

yukarıda yurtkur başvurusu için tıklayın yazılı linki tıkla devamı gelir

ya ben geçen yılda okuyodum ama başvuramadım yurtkura şuan ikinci yılım
ama bu yıl başvurmak istiyorum ama t.c ve şifre istiyo benim kendi notlarımı öğrenmem için verilen şifre mi acaba ya ne olursunuz yardımcı olun

bedih ara sınıfların başvuruları geçti bir çok kişi kaçırdı bu başvuruları ek süre verilmesini bekliyoruz bu arada şifre össye başvuru yaptığında verilen şifre ösym başvuru merkezlerinden öğrenebilirsin şifreni

çok teşekkür ederim saolun Allah kolaylıklar versin

yardımcı olabildiysek ne mutlu bize

ya ben geçen yıl yerleştim bi ünv bu yıl yurt başvurusu nslyapılıyo yardıma ihtıyacım var tşk

yardim eden lutfen benim isim yazsın

engin ara sınıflar için başvurular sona erdi birçok kişi kaçırdı ben de onlardan biriyim ama ek süre verilme ihtimali var bu nedenle takip et bir açıklama yapıldığında buraya yazarım
şuan ek süre verilmesini bekliyoruz

çok tşk peki önce başvuru yapanların sonuç ne zaman açıklanıyo tekrar çoktşk

sanırım eylül başı gibi açıklanır

ya arkadaslar bende 2 oldum gecen yılda basvuru yaptım ama cıkmadı burs falan.sımdı yapmak ıstıorum ama hakkınz bulunmamaktadır dıo.nasıl bısey bu ya????

oslem Burs çıkmadıysa şuan kredi alıyor olmalısın zaten burs çıkmadıysa artık burs alma imkanın yok

ya arkadaslar ben yurt ve ögrenım kredısı basvurusunu nasıl yapıcam

Elif şu linki tıkla şifreni ve tc numaranı yaz gerisini yaparsın http://yurtkur.osym.gov.tr/Genel/Baslangic.aspx

arkadaşlar çok kötü durumdayım. yıkımlarda bütün ugraşlarıma ragmen burs başvurusu yapamadım ve 25 agustosta geçti şimdi ne yapcam ya ek süre vercekler miki çok kötüyümm yaa:((((

bende şekerın durumundym lutfen bıze bir an onnce cevap yazın. cok kotüyüm!!!!!!!!!!!!!!

verebilirler bir çok kişi kaçırdı aynı durumda olan bir çok insan var haberleri takip edin bir daha kaza olmasın

ya ben yetenek sınavıyla kazandım. nasıl basvurcam burs ve kredılere

ek süre nezaman verilir ve nerden takip edebiliriz

birde şunu öğrenmek istiyorum ben üni.3 sınıftaym hiç burs almadım nasıl alınır bikmiyorum ne yapmam gerekir

Ek süre ek yerleştirme sonuçlarıyla beraber olabilir ama sen yine her gün takip et http://www.kyk.gov.tr bu adresten sık sık takip et

ya bu sonuçalr nezaman açıklanacak kyk kaçtır mail atiyorum hala bi duyuru yok
kredi burs sonuçları nemzmana açıklnacaka ne biçim insanlar bunlar ya verecekler, 100 ytl para insanın burnundan getirmesinler açıklasınlar başvuru yaptık ama kesin mi doğrumu bilmiyoruz bu ne dir ya yter artık

merhaba bursa cok ıhtuyacım var uc kardesız lısede kardesım okulu bırakdı dıger kadesım lıse ogrencısı ben gecen sene basvurdum ama burs cıkmadı ıns bu sene olur yoksa okulumu dondurmak zorunda kalcam sızden yardım beklıyorum

meraba ben sakaryada okuyorum ve babamı kaybettık ıkı kardesız hıc ek gelırımımız yok sadece annanemın emeklı maası ve yetmıyor.kardesımde lıse de okuo.sımdıden tesekkurler

arkadaşlar 17 eylül 2008 den sonra ögrenim kredisi alma imkanımız yokmu

en kısa zamn da cvp larınızı beklıyorum yoksa ben okuyamıcam

ya arkadaşlar bu öğrenim kredisine nasıl başvurabiliriz???lütfen cevap

ben 25 hazirana kadar olan başvuruyu kaçırdım şimdi ek yerleştirmede başvurmak istiyorum ama başvuramıyorum nsadece ek yerleştirmeye katılanlarmı basvurabılıyo ne yapacam ben?

arkadaşlar ben burs başvurusu için geç kaldım şuan maddı maddi yönden çok zor bi durumdayım inşallah açılır tekrar

arkadaşlar mağdur olanlardan biride bnm öğrenim kredisi almak istiyorum ama gününü kaçırdım tekraradan süre verirlerse lütfen yardımcı olun buna cok ihtiyacım varrrr maddi sıkıntı çekmekteyimmm okul kaydını zar zor yaptırdım 2.taksiti nasıl ödücem onu düşünüorum şimdiden tesekkür ederim

Bir Cevap Yazın

var GGAff = {id:21702, width:160, height:340, direction:"Vertical", performance:"high" }; GGAff.errorMessage = '';

İstatistikler

  • 301,512 sayfa gösterimi
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

