Blog yardım

Öss Sınav Giriş Belgem Gelmedi?

Posted on: Mayıs 28, 2009

Tarih:29 mayıs 2009

Öss Sınav Giriş Belgem Gelmedi? İşte bu soru her yıl sınavdan önce yüzlerce belki binlerce adayın içine dert olan bir soru.Böyle bir durumda ne yapmalıyız diye sorabilirsiniz.İşte böyle bir durumda ilk seçenek beklemek

ancak siz geleceğinden ciddi şekilde şüpheliyseniz gidip bir ösym merkezinden yenisini çıkartmak sizin için en mantıklısı olacaktır.Aksi takdirde çok ciddi sorun yaşayailirsiniz.Siz siz olun işinizi garantiye alın.

Haziran ayının ilk birkaç günü belge hala elinize ulaşmaımş olursa yeni belge için müracat etmenizi öneriyorum

Bu ösym merkezlerinin telefon numarası,adres gibi iletişim bilgilerini nasıl bulabilirim derseniz o da burda.

68 Yanıt to "Öss Sınav Giriş Belgem Gelmedi?"

Arkadaşlar benim sınav giriş belgem bugün geldi 1-2 gün daha bekleyin

ya benim halen elime ulaşmadı deli olacam ya (29 mayıs cuma)

benim de gelmedi neler yapabilirim ösym yi arıyorum ama meşgul pezevenkler

arkadaslar benim hala gelmedim sınav kağıdı.ösymyi araya araya bıktım artık hep meşgul bilgisi olan varsa.sword_unal_pasha@hotmail.com arkadaslar lütfen yardımcı olursanız sewinirim

ünal yukarıda ösym merkezlerinin adresleri var ösym merkezine gitmen gerekiyor telefonla bir sonuç alamazsın

ya koskocaman istanbulda 1 tanemi ösym merkezi var ne iştir istanbulun bir ucunda ben bir ucunda üsküdar

ya benimde hala gelmedi 1 haziran bugün ya deli olcamm

gelmediyse siz gidip alın beklemeyin

Yaaa benim sınava giriş belgem de hala gelmedi.Babam beni sıkıştırıp duruyor.Niye gelmedi falan diye.Arkadaşlarımın çoğunun belgesi geldl.Adamlar gidip sınava giricekleri mekana dahi baktılar.Çıldıracağım ya ben ne yapmalıyım????

banada gelmedi yawfffff

banada gelmedi yawff

benimde hala gelmedi kafayı yiyeceğim…..

arkadaşlar telaşa kapılmanıza gerek yok son bir hafta zaten ösym sitesinden yayınlanıyo nerde gireeceğiniz dolayısıyla son bir haftada ösym merkezlerinden gidip 3TL karşılığı çıkıarttırabiliyosunuz… bide kafanızı onla yormayın çalışın relax olun… zaman daraldı vakit kaybetmeyin…

evet kasmayın kendinizi ösym merkezleinin adreslerini verdik yukarıda çıkartırsınız merak etmeyin

9 10 11 12 13 de alın ösym den

ben kesın gıtmelıyım butun komsuların gelmıs benımkısı halen yok

ya arkadaşlar ben de deli olacam komsuları gectım artık oz kardesımmın aynı evde yasadıgımız dusunnun artık onun dahı geldı benım yok offf:(:(

benimkide gelmedi a.q. cocukları yatıyo heralde arıyorum acmıyolar uskudara gdıcem ordanda ters olursa butun yetkililerin a.q.

arkadaslar benim sınav gırıs kagıdım gelmedi herhangi bır oss merkezıne gıdıp sınav gırıs kagıdımı cıkara bılır mıyım cok fazla zaman alır mı LUTFEN CVP

Buradaki adreslerden. sana en yakın olana gidip çıkartabilirsin 3 lira karşılığında ancak son 1 hafta çıkarılıyor sanırım telefon edip detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz

bu gün ayın 4 ve hala gelmedi:(((((

yaa bi de paramı vericez yani .sanki biz kaybetmişiz gibi ..saçmaLığa bak bugün 4 haziran evrak halen yok.

ya arkadaşlar bende adresi yanlış girmişim benim de gelmedi artı adresi alanyadaki evimizi yazdım ama konyada girmeyi tercih ettim of benim halim ne olacakk

ya benimde hala gelmedi sınav giris kagıdım napacam yav offff

peki belgemizi aynı gün içinde alabiliyor muyuz ?

buün ayın 4 ü halen benimki gelmedi ne yapcam bilmiom ya sinirlerim gerildi artık

yha sınava son bir hafta kaldı ama hala sınav giriş belgem gelmediii ;( ösym yi aradım ama cvp wermıolar napabılırım bi cvp ltfennn

bi bilgisi olan munise_18_@hotmail.com burdan ulassın bana

Arkadalar defalarca yazmak istemiyorum yukarıdaki yazıyı okumayı deneseniz sorularınızın cevabının olduğunu göreceksiniz.Ama tekrar yazıyorum ösym adresleri Burada var o adreslerden en yakın olana giderek aynı gün içinde çıkarabileceğinizi sanıyorum

Bu arada öss çok yaklaştığı için ösym yoğun bir çalışma içinde olsa gerek telefon etmeyi bir kenara bırakıp siz yola çıkın en iyisi ancak son bir hafta yeni belge verildiği söyleniyor bu nedenle gittiğinizde alamama ihtimaliniz olduğunu unutmayın.

ben sımdı gıdıp nerden bulım ösym merkezını,iznli gunumde yok kı evde oturanı var calısanı var,yarnda gelmese vayy benm halıme..

bugün ayın 6 sı ben 2 gün önce gittim ve bana ayın 11 inde gel dedi ösym deki görevli memur.ulen sınava 3 kala da olmazsa ne yapcaz

benim de hala yok yawww deli olacamm….şerefsizlerr getirmedilerrr

kağıt gelmedi hala napalım biraz bilgi verin arkadşlarrrrr

benimde gelmedi a.q yaaa bu ösym ninde sınavında adres i doğru verdim ama neden gelmedi acep alt sokakta arkadaşım var ona bile gelmiş benim ki yok

offffffffffff ben ptt ye gidiyom ALLAH belasını versin sınavıda sınavı yapanıda hayatımız sınav bıktım valla

Yazıyı okusanız anlayacaksınız ne yapmanız gerektiğini

arkadaslar bende yıllar sonra bi gireyim dedim ama hay girmez olaydım ya bizimde arkadasa gecen hafta geldi bana daha gelmedi bundan 9 yıl önce girdigimde 3 hafta öncesinden falan gelmıştı okulu bulmaya gitmiştim ama şimdi sınava 1 hafta var ve hala gelmedi .gelmedigi gibi ösym nin elimde 3 tane telefonu var ama arıyorum biri surekli meşgule geciyor birinden garip sesler cıkıyor birisi zaten kendi halinde sizin anlayacagınız dua etmekten başka caremiz kalmadııı ya .dünyanın parasını alıyorlar milletten ama bi kagıt parcasını adayların adreslerine bu kadar mı zor göndermek ya .off ya lanet olsun icimdeki sınav aşkına yaa

Eğitim aşkı gibisi yok tabi neyse ki benim ki geldi kasmayın alırsınız belgenizi

ya arkadaşlar benim 1 hafta kaldı daha gelmedi

haziranın 7 si sınava ne kaldı kagıt hala yok ne olacak üsteki sayın milli egitim lafa gelince çok hani icraat aman ne biçim bi ülke yaaaaaaaa sorumsuzlık diz boyu arkadaşlar ne olacak yaaaaaa soruyorum herkese bir cevap

Arkadaşlar bugun ayın 8 i ve hala belgem gelmedi.Çıldırmak üzereyim.Üsküdara gitsem aynı günde verirlermi bi bilgisi olan varmı ya

arkadalar dördüncü kez sınava başvurdum dilerim kazanmak artık nasip olur ..
evet benim de kartım gelmedi , tabiki stres yapıyor , araştırmalarıma göre kanımca bu hafta çarşamba gününe kadar dağıtımlar sürecekmiş.

arkadaşlar tek yapılacak şey doğruya odaklılık ..

biz kazanmaya o daklanalım iyimser olalım son gün dahi , kart elimize gelecek bizde sınavı kazanacağız .

eğer karamsar olursak sınav kartı hadi bu gün elimize geçse bile bu stresin etkisi sınavda o çok basit soruları bile sanki uzaydan düşmüş gibi bize gösterecektir..bizi olumsuz etkiler ..

hep güzel şeyler hayal edelim , her şey hayalle başlar..

biz gereğini yapalım sonrası taktir ilahi ; eğere yinede kazanamazsak bunda da bir hayır var deriz hayat devam ediyooor…
önce sağlık .. gerisi hikaye..

her öğretmenlik okuyan öğretmen, her mühendislik okuyan mühendis olmuyor arkadaşlar içlerinden çok azı şanslı..

gecikmedede yeni çıkan sınavlar açık öğretim sınavları vs. etliliyor..

dediğim gibi kazanmaya odaklanalım ..

benimkide halen gelmedi çıldırmak üzereyim sınav stresim yoktu belge stresi başladı

ya internetten öğrenilebiliyor mu???

ay arkadaşlar bu kadarda panik yapmayın ..

kopun ösym bürolarına gidin alın altu üstü sınav giriş kartı ::))

ne gerek var paniğe , …

vesselam

Ya kafayı yicem valla 4 gündür ptt ye gidiyom hep sallıyolar yarın son kez gitcem bu seferde bulamazsam mecbur ösym bürosundan cıkarcam 3 lira vercez bide enayi gibi verdimiz 40 lirayla ne yaptılarsa artık…

8 haziran benimde elime gecmedi gun boyu calıştıgım için yarın bi arkadaşı yollayacagım giriş belgesini alması için acaba 11 ine kadar giriş belgesini osym merkezinden vermiyorlarmış diye bir yorum okudum yukarıda boyle bir durumu yaşayan varmı… yada gidip osym merkezinden giriş belgesini alan varmı…

sınav giriş belgesi gelmediiiiiiii deli olacam ya çıldıracam ya

bugün de bitti bakalım yarına….

ewet arkadaşlar 11 inden önce vermiyolar gelebilirmiş o güne kadar .. perşembe gününden itibaren cıkartılabiliyomuş…

arkadaslar benimkide gelmemişti bugun gıttım aldım 11 dıyen yalan soyluyor. 3 lıra verdım sabah 8 de kuyruktaydım 10 dakkada sıra geldı 8 30 da acılıyor.

kaç yıl aradan sonra bi heves tuttu girim de açıkögretime yazılım die şuna bakyaa ortada giriş belgesi yook üsküdarın numarası war hep meşgul en iisi ayın 11 ine kadar beklemek sonra üsküdara gtmek tavsiyem sıkıntı yapmayın yorum yapın;)

ne zaman gelcek yahuuu ptt nin onune cadır kurdum resmen

hala yok lanet olsn yapıcakları işe ya

benimkide hala gelmedi internetten de gözük müyor yarın ösym merkezine gitcem inşallah bi sorun olmaz

arkadaslar ben herseyı arastırdım SINAV KAGIDI GELMEYENLER PERSEMBE GUNUNDEN ITIBAREN EN YAKIN OSYM BUROSUNA GIDECEK KIMLIKLERI ILE BIRLIKTE SINAV GIRIS KAGITLARINI BELLI BIR UCRET KARSILIGINDA ALABILECEKLER PERSEMBE BASLIYOR DAHA ONCE VERMIYORLARR BENIMDE DAHA DUN GELDI BUARDA POSTAHANE YI DE SIKISTIRMAYI UNUTMAYIN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUNN

arkadaşlar giriş belgesi liselerden alınamıyormu? üsküdaramı gidicez?

Arkadaşlar ptt merkezını arayın telı 0212 251 22 00 bölgenızı seçtıkten sonra ptt den dagıtım yapılmış yada yapılmamış diye ögrenebılıyorsunuz.Ben bugun aradım dagıtım olmamış.ÖSYM merkezıne gıdıp ordan almam gerektıgnı söyledı.

pardon 0212 251 22 03 ptt dagıtım ana merkez telı

Ya internetten nasıl bakıcaz pekı gelıp gelmedıgıne

ARKADAŞLAR BENİM SINAV GİRİŞ KİMLİK BELGESİ ORTALIKTA YOK

tecrübe

net o kadar gelişmedi …

biraz icraat ister …

ankaradan senin kartının çıkıp çıkmadığı hangi stede yazıyor ; yok öyle şey ..

gelmediyse çık ösym bürolarından yenisini çıkar …

yok kaydında yanlışlık varsa ,, elini çabuk tut ..

kaçırma tireni

yağmur hanım:

GITTIM ALDIM ÜSKUDARDAN SIRA YOK BİŞEY YOK YUPYY

arkadaşlar ben izmirdebn yıldız sınava ilkkez giricem (öss ve ydsye girmek istemiyrm sadece sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum ) şıkkını seçtim ve bana hala sınava giriş belgesi gelmedi bgn 11 haziran yani bilmeiğimden soruyorum bu şıkkı seçince sınava girilmiyormu nolur bana bilgi werin detaylı nolur….

arkadaşlar cewap bekliyrm
ÖSS VE YDS YE GİRMEK İSTEMYRM SINAWSIZ GEÇİŞ HAKKIMI KULLANMAK İSTYRM ŞIKKINI SEÇTİM BELGE GELECEKMİ BU ŞIKKI SEÇENLER SINAWA GİRMİYORMU NE BANA AÇIKLAYIN NOLUR KAFAYI YEDİM:(

Bu konuda burada bilgisi olan yoktur bence bir ösym merkezine gidip sor daha gaarnti olur

slm millet benim de yds kağıdım gelmedi please birileri help etsin bilgiyi http://www.suylu@hotm ve handsome_boy3420@h a gonderebilirsiniz thans metin

Bir Cevap Yazın

var GGAff = {id:21702, width:160, height:340, direction:"Vertical", performance:"high" }; GGAff.errorMessage = '';

İstatistikler

  • 301,808 sayfa gösterimi

En Fazla Tıklananlar

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

