Blog yardım

Bloxoo Çok Daha Hızlı…

Posted on: Mayıs 8, 2009

Blog yazarlarının vazgeçilmezleridir blog arama motorları ya da blogtoplistleri.

Technorati ,çok fazla üyeye sahip ancak bana pek fayda sağlamadı.Siteme ziyaretçi gönderdiğini görmedim.Ayrıca tarama hızı 1 günü buluyor.

Blogcatalog‘un ise aralarında en iyisi olduğunu düşünüyorum.Linklerinizi google’a indexliyor e çok fazla ziyaretçi gönderiyor sitenize.Ancak tek kötü tarafı tecknorati gibi biraz yavaş tarıyor.

Bloxoo ise çok yeni…Bloxoo ise anında tarıyor blogunuzu.Bu nedenle diğerlerinden biraz farklı.Ancak Siteme nadiren ziyaretçi gönderdiğine şahit oluyorum bu nedenle biraz eksik sayılabilir.Eğer bu yönü de geliştirileilirse gayet iyi olacak gibi duruyor.

Yorum bırakın

var GGAff = {id:21702, width:160, height:340, direction:"Vertical", performance:"high" }; GGAff.errorMessage = '';

İstatistikler

  • 322.269 sayfa gösterimi

En Fazla Tıklananlar